Składając zamówienie, każdy kolekcjoner ZT powinien zdawać sobie sprawę z tego, że proces ten wymaga od nas niezwykłej uwagi, w związku z czym i my wymagamy od zamawiających stosowania kilku zasad, które pozwolą nam w szybkiej realizacji zamówienia. Brak zastosowania się do poniższych reguł będzie skutkował dłuższym procesem realizacji zamówienia, a w skrajnych przypadkach jego cofnięciem.
Zanim zdecydujesz się na zamówienie czegokolwiek z naszej oferty, zapoznaj się z poniższymi wytycznymi.
Akceptujemy wyłącznie dwie formy składania zamówień – poprzez e-mail oraz formę pisemną wysyłaną drogą pocztową (dla tych, którzy @ nie posiadają). Nie akceptujemy zamówień przesłanych poprzez profile społecznościowe, komunikatory lub telefonicznie czy poprzez SMS.
Zamówienia kierujemy wyłącznie na adres e-mail: info@znaczki-turystyczne.pl lub drogą pocztową na adres Znaczki Turystyczne skr. poczt. Nr 38, 57-250 Złoty Stok
Im prościej sformułowane jest zamówienie, tym lepiej. Nam nie są potrzebne tabelki, pokolorowane komórki czy treści osadzone w plikach PDF. Zamówienie powinno mieć formę edytowalną i zawierać następujące dane:
- rodzaj towaru: (ZT, ZO, festiwalowy, specjalny, brelok, kalendarz itd.),
- kraj (w przypadku, kiedy chodzi o inny niż Polska)
- numer znaczka — nazwa — ilość sztuk (przy zamawianiu pojedynczych znaczków nie trzeba pisać ilości, natomiast jeśli zamawiamy po kilka znaczków z danego rodzaju, należy wpisać ich ilość)
- w przypadku zamawiania ZO, oprócz nazwy podajemy także jego numer.
- dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres doręczenia/punktu odbioru, nr telefonu)
Nie ma konieczności kopiowania do zamówienia linków ani współrzędnych GPS czy kategorii znaczków. Aby ułatwić sobie tworzenie listy warto skopiować numer i nazwę znaczka np. z tego pliku >> pobierz plik >> i dokładnie sprawdzić czy numery odpowiadają konkretnym znaczkom (za błędnie zamówiony towar odpowiada zamawiający).
Jeśli zamawiamy czeski ZT nr 2000 razem z polskim znaczkiem nr 40 i 100 oraz z brelokiem i z czeską kasetą na znaczki, wówczas zamówienie powinno mieć następującą treść:
Zamawiam następujące przedmioty:
Czechy lub CZ *
Nr 2000 - Nultý rozcestník Turistických známek ARCHIVNÍ
Polska lub PL
Nr 40 - Śnieżka — Królowa Karkonoszy
Nr 100 - Pałac Kultury i Nauki w Warszawie – 2 szt.
Brelok – 2 szt
Kazeta SÓLO - Kód produktu: 249968**
Dane zamawiającego: Adam Kowalski, ul. Polna 35, 00-950 Warszawa, tel. 698 000 000 (dane podajemy zawsze, nawet jeśli 2 tygodnie wcześniej składaliśmy inne zamówienie)
UWAGA!
*Jeżeli chodzi o zamówienia znaczków zagranicznych czy innych produktów ze sklepu, nie tłumaczymy nazw, nie spolszczamy ich, zachowujemy ich oryginalną nazwę, najzwyczajniej w świecie przekopiowując ją ze strony do wiadomości.
**W przypadku produktów ze sklepu podajemy ich kod (jest przy każdym), jest to unikatowy numer, który się nie powtarza. Nr telefonu do zamawiającego jest obowiązkowy. Nie potrzebujemy go, aby sobie z kimś porozmawiać, ale aby wpisać go w system pocztowy ułatwiający śledzenie przesyłki, kontakt kuriera z adresatem i informowanie o awizacji (w przypadku wysyłki kurierskiej).
***Nie dzielimy zamówienia na części. Wszystko wysyłamy w jednej wiadomości (zarówno treść jak i załączniki).
Prosimy o zmniejszanie skanów fotek czy innych załączników do ok. 1 MB, jeżeli będą 2 MB, też nikogo nie będziemy ścigać, ale naprawdę nie ma konieczności, na potrzeby potwierdzeń, wielkość zdjęcia jak do wydruku plakatów. Szczegóły dotyczące zmniejszania fotek: www.znaczki-turystyczne.pl/aktualnosci/16-11-2017-a3003 (link jest też dostępny w zakładce „Brakujący ZT”). Można oczywiście zmniejszać w dowolnym innym programie, ważny jest efekt końcowy. Do potwierdzenia jednego miejsca wystarczy jedna fotka, nie ma konieczności przesyłania po kilka zdjęć jednego obiektu.
Po złożeniu zamówienia poprzez e-mail zwykle w ciągu 2 dni jest ono przyjmowane do realizacji. Jeżeli po tym czasie nie ma odpowiedzi, prosimy o kontakt, problemem może być sytuacja, że takiego zamówienia po prostu nie otrzymaliśmy. Nie powielamy zamówienia.
Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest faktura pro-forma z danymi do wpłaty. Czas realizacji zamówienia wysłanego do nas zwykłą pocztą może się wydłużyć ze względu na fakt, że nie odbieramy poczty codziennie.
Płatność za zamówienie następuje na podstawie faktury pro-forma, jaką otrzymuje zamawiający na podany adres e-mail. Ważne, aby w tytule przelewu podać nr tej faktury (znajduje się on w prawym górnym rogu). Nie ma potrzeby wpisywać żadnych innych danych oprócz wymaganego nr faktury.
Prosimy nie wpłacać pieniędzy przed otrzymaniem faktury!!! Przesyłka będzie zrealizowana po wpłynięciu należności na nasze konto 06 1090 2213 0000 0001 1848 7617 - Santander Bank Polska
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wielu czynników. Jeśli zamówienie nie ma błędów i niedomówień, wówczas jest realizowane szybciej niż takie, które wymaga ustalenia dodatkowych faktów czy uzupełnienia danych.
Zamówienia na towary zagraniczne są realizowane w dłuższym terminie niż na te, które posiadamy w magazynie. Wiąże się to z koniecznością ich zamówienia, a czas takiej realizacji do ok. 30 dni.
Jedno zamówienie – jedna realizacja
Każde zamówienie, jakie do nas wpłynie, będzie traktowane jako jedna realizacja, dlatego prosimy o przemyślane składanie zamówień. Dla nas wielkim obciążeniem jest dokładanie do zamówienia rzeczy, o których się zapomniało, lub które pojawiły się w sprzedaży dzień po zamówieniu. Niestety często się zdarzało, że zamawiający robił zamówienie, po czym po 2 dniach prosił o dołożenie kolejnych znaczków. Wiązało się to z ponownym fakturowaniem, rozpakowywaniem gotowej przesyłki i dokładaniem towaru. To strata czasu i pieniędzy, dlatego każde zamówienie, jakie do nas wpłynie, będzie traktowane indywidualnie i nie będzie dokładane do wcześniej zamówionych towarów. Należy wziąć pod uwagę, że kolekcjonerów jest znacznie więcej niż tylko zamawiający. Przesyłając zamówienie w kilku częściach, wiadomości nie są jedna po drugiej, ale dzieli je kilkanaście innych, które w międzyczasie do nas przyszły.
„Cierpliwość jest towarzyszem mądrości”. Stare powiedzenie, a jakże odnoszące się do nas. Jeżeli wiadomość z zamówieniem była wysłana późnym popołudniem w piątek bądź w sobotę czy niedzielę, jest to oczywiste, że te dni są dla nas dniami dla rodziny. Podobnie rzecz się ma jeśli chodzi o zamówienia wieczorne (nie pracujemy całą dobę). Pamiętajcie też o fakcie, że staramy się zachować kolejność odpowiedzi, jeżeli jest „gorący” czas, wiadomości jest dużo, a w związku z tym czas oczekiwania też będzie proporcjonalny do sytuacji. Cierpliwość jest więc wskazana.