ZMIANY W ZAMÓWIENIACH CZESKICH PRODUKTÓW
Co jakiś czas spływają do nas zapytania w sprawie możliwości zamawiania towarów bezpośrednio z czeskiego e-shopu. Do tej pory takie zamówienia realizowane były za naszym pośrednictwem, ale od kiedy wprowadzono zmiany w sklepie, każdy może sam dokonać zakupu i my już w takich zakupach nie pośredniczymy. Dlatego też dziś mamy kilka ważnych informacji, które należy wziąć pod uwagę, dokonując zakupów w czeskim sklepie internetowym.
Najważniejszą informacją jest, że czeski e-shop realizuje wysyłki do Polski i odbywa się to za pośrednictwem przesyłek kurierskich.
Po wyborze towarów (koszyk) i przejściu do części dotyczącej sposobu dostawy wystarczy wybrać kraj doręczenia. Sklep oferuje możliwość doręczenia paczki na wskazany adres (waga paczki do 2 kg) lub do skrzynki (waga paczki do 5 kg). Zaznaczając odpowiednią opcję, możemy wybrać najbardziej odpowiadający nam punktu odbioru.
Jeśli chodzi o płatności - zamawiający ma możliwość opłacenia zamówienia za pomocą karty płatniczej, płatności online lub za pobraniem. Czas oczekiwania uzależniony od rodzaju zamówionego towaru.
Koszt transportu paczki uzależniony jest od wielkości zamówienia i wagi towaru. Przy podsumowaniu zamówienia wyświetli się odpowiednia informacja. W przypadku dużych zamówień może się pokazać komunikat o konieczności indywidualnej wyceny kosztów przesyłki, dlatego też, jeśli ktoś zdecyduje się na zakup większej ilości towarów w e-shopie, przed zamówieniem powinien złożyć zapytanie w sprawie kosztów przesyłki. Wszelkie uwagi do zamówienia można wpisywać w okienko, które pojawi się na samym końcu. Uwagi wpisujemy w języku polskim – nie ma konieczności tłumaczenia na czeski.
Mamy nadzieję, że tym krótkim komunikatem rozwialiśmy Wasze wątpliwości związane z e-shopem. W razie pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji.