SPOSÓB ZAMAWIANIA ZAGRANICZNYCH ZT
Modyfikacjom ulega sposób zamawiania brakujących ZT zagranicznych. W związku ze zmianami organizacji zamówień i wysyłek, czas oczekiwania na ZT zagraniczne będzie wynosić ok. miesiąca. W związku z tym w przypadku zamówienia zarówno ZT polskich jak i zagranicznych, wydłuży się czas oczekiwania.
Każdy zamawiany zagraniczny ZT zamawiany jest w czeskiej centrali (Rýmařov).
Można złożyć dwa zamówienia. Polskie będzie realizowane w miarę szybko na dotychczasowych zasadach, zagraniczne zamówienie będzie oczekiwało na wysyłkę.
Potwierdzenia w postaci fotek, biletów wstępu, pieczątek prosimy przesyłać zmniejszając ich wielkość do ok. 100 KB (nie trzeba wtedy dzielić wiadomości na części z powodu dużych rozmiarów załączników), a nasza skrzynka przy takiej ilości wiadomości nie będzie pękać w szwach ;)
Ogólnie o zasadach zamawiania brakujących ZT piszemy w zakładce //www.znaczki-turystyczne.pl/brakuj-cy-znaczek-turystyczny
Ceny przesyłek podane w tabeli nie ulegają zmianom. W przypadku wysyłki niestandardowej obowiązuje wycena indywidualna (zależna od wagi, wielkości itd.) wg nowego cennika Poczty Polskiej, który wchodzi w życie 1 marca 2016 r. W koszcie zawarta jest wartość przesyłki oraz opakowania.