Od pewnego czasu bacznie analizujemy zachowania kolekcjonerów, szczególnie jeśli chodzi o kwestie związane z korespondencją, zamawianiem i tematami pokrewnymi. Zdajemy sobie sprawę, że w kwestii zamówień, wysyłki, kuponów i gry kolekcjonerskiej napisaliśmy niejeden tekst i szczególnie nowi kolekcjonerzy mogą mieć problemy w odszukaniu ich wszystkich. Staraliśmy się każdą aktualizację dodawać do treści wyeksponowanych w lewym menu strony, ale jak widać nie zawsze użytkownicy widzą te zmiany, a może po prostu nie chcą ich widzieć.
Postanowiliśmy przebudować strukturę naszej strony internetowej i jako pierwszy powstał dział, w którym z założenia szybko uzyskacie pomoc odn. konkretnego tematu. Na początek postawiliśmy na tematy, z którymi macie najwięcej problemów, a które są dla nas niezwykle ważne, bo pomagają w sprawnym funkcjonowaniu centrali. Postaramy się, aby co miesiąc dochodziły w tym dziale nowe materiały i liczymy na Wasze sugestie, jakie inne zagadnienia wymagają dokładniejszego wyjaśnienia. Na pewno znajdą się tam poradniki nt. kuponów i gry kolekcjonerskiej oraz aplikacji, ale być może coś ważnego przeoczyliśmy, dlatego czekamy na Wasze pomysły.
W międzyczasie będziemy edytować wcześniejsze treści i wzbogacać je o linki, które będą przekierowywały czytelników do konkretnych materiałów pomocowych, tak aby szybko mogli uzyskać pomoc w konkretnym temacie.
Ruszamy zatem z działem „Pomoc”, który znajdziecie w lewym menu strony i na początek znajdziecie tam dwa artykuły wyjaśniające kwestie związane z zamówieniami oraz przesyłkami. Wydaje nam się, że zawarliśmy w nich wszelkie niezbędne informacje, ale tu także czekamy na Wasze sugestie, jeśli widzicie, że jakieś zagadnienie wymaga dokładniejszego opisania.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany pozwolą sprawniej wyszukiwać potrzebne informacje, a dzięki temu korzystanie ze strony będzie dla wszystkich czystą przyjemnością..